29 mar. 2010

Sanziana Buruiana Are zece pisici acasa!

Blonda este o mare iubitoare de animale, ceea ce a determinat-o, de-a lungul timpului, sa adune nu mai putin de zece pisici si doi caini. Sanziana Buruiana se numara printre vedetele care au o mare slabiciune pentru animale. Inca din copilarie s-a simtit foarte atasata de ele, lucru care a determinat-o sa le ia acasa, cu atat mai mult cu cat si mama ei o incuraja in acest sens, fiind la randul ei o mare iubitoare de animale.
In prezent, blonda are acasa nu mai putin de zece pisici si doi caini. "Unele pisici sunt de rasa, pentru ca mi le-am dorit eu, dar cele mai multe sunt luate de pe strada. De-a lungul timpului au facut si pui, pe care i-am dat, dar si asa tot sunt multe. Dar nu avem ce face, nici eu, nici mama, ca ne pare rau de ele. Trebuie sa avem grija de ele, daca tot le-am luat. Eu stau la casa si am curte, dar iarna le tin numai inauntru, la caldura. Deci e cam aglomeratie", ne-a declarat, amuzata, Sanziana.  
Vedeta ne-a precizat ca numarul animalelor cazate la ea a acasa de-a lungul anilor depaseste suta, dar nu poate omologa acest record intrucat le-a dat spre adoptie. "Am avut multi caini si o gramada de pisici, dar le-am gasit stapani", spune, cu mandrie, blonda. 
20 mar 2010 Cancan

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu


Singurul prieten absolut dezinteresat pe care omul il poate avea in aceasta lume egoista, singurul care nu-l va parasi niciodata, singurul care nu se va dovedi vreodata ingrat sau tradator, e cainele… El va saruta mana care nu are mancare de oferit, el va linge ranile si plagile cauzate de duritatea acestei lumi… Cand toti ceilalti prieteni pleaca, el ramane.
- George G Vest