14 aug. 2010

Iubitorii de animale acuză: masacru la adăpostul de câini de la Bucov!

Autor: Marius Nica
Publicat la: 28 iulie 2010 07:23:15
Elena Bădicu, o iubitoare de animale din Ploieşti, acuză conducerea adăpostului de câini de la Bucov de rele tratamente. „Ieri am fost la adăpost ca să tratez un câţel şi am fost martora unor scene incredibile. Zeci de câini, majoritatea de talie mică, au fost băgaţi de îngrijitorii adăpostului la nimereală, în ţarcuri. A ieşit un adevărat masacru, mai mulţi câini fiind sfâşiaţi de ceilalţi masculi dominanţi din cuşti. Degeaba am insistat să fie triaţi ca să nu se întâmple o asemenea nenorocire, că nimeni nu m-a ascultat. Pe unii dintre căţeii omorâţi i-am tratat personal şi au pierit sub ochii mei. Aşa ceva nu este posibil! Ar trebui ca primarul şi Poliţia să facă o anchetă, iar cei vinovaţi să înfunde puşcăria! Ţarcurile alea au costat o grămadă de bani, iar câinii nu au nici măcar un adăpost de umbră. E jale mare la Bucov!” ne-a declarat Elena Bădicu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu


Singurul prieten absolut dezinteresat pe care omul il poate avea in aceasta lume egoista, singurul care nu-l va parasi niciodata, singurul care nu se va dovedi vreodata ingrat sau tradator, e cainele… El va saruta mana care nu are mancare de oferit, el va linge ranile si plagile cauzate de duritatea acestei lumi… Cand toti ceilalti prieteni pleaca, el ramane.
- George G Vest